sobota, 1 marca 2014

Nowe opowiadanie!

Cześć kochani!
Zapraszam Was na moje nowe opowiadanie Recovery :)
Strasznie stresuję się tą premierą, ale mam nadzieje, że zajrzycie i przeczytacie pierwszy rozdział. Podzielcie się ze mną swoimi szczerymi opiniami, bo nie jestem pewna czy jest sens pisać je dalej czy dać sobie spokój.
Jeśli się Wam spodoba to możecie dodać się do zakładki z informowanymi, a na pewno Was poinformuje o następnych rozdziałach.
Od razu powiem, ze nie zawieszam Brave. Kolejne rozdziały pojawią się niedługo xx

No to zapraszam na moje nowe opo i miłego czytania! <3


1 komentarz:

~ Czytasz to skomentuj. Wystarczy zwykłe 'czytam'
~ Konstruktywna krytyka mile widziana.
~ Spam zostawiaj tylko w odpowiedniej zakładce.
Pod postami będzie usuwany.
~ Mam nadzieje, że jeszcze tu wpadniesz :*