środa, 30 października 2013

Nowy Zwiastun.

Witajcie kochani! 

Nie to nie nowy rozdział ;) Doszłam do wniosku, że zrobię nowy zwiastun do opowiadania. Tamten wydaje mi się beznadziejny i chyba zmienił mi się trochę pomysł na całe to ff. Stwierdziłam, że trochę pozmieniam i oto powstał nowy zwiastun.

Mam nadzieje, że wam się spodoba i wyrazicie swoje zdanie na jego temat ;)) 

Trzymajcie się :*



A no i przypominam o nowym 16 rozdziale ;) Mam nadzieje, że wam się podoba i napiszecie swoje opinię. Czekam na nie, bo dają mi cholerną motywację! <3

Do następnego!

11 komentarzy:

  1. MOJA OPINIA SIĘ NIE ZMIENIŁA! Wręcz tylko sprawiła, że zaczęłam coraz to bardziej niecierpliwić się, co do nowego rozdziału. BUM! Co ty ze mną robisz?! Zwiastun jest wspaniały (jjak już ci pisałam na tt) - zabrakło mi słów. Zostaje mi tylko czekać na to wszttsko, co tam sobie zaplanowałaś:D
    Kooooooooooocham cię xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. zwiastun jest super chodź tamten tez był super - po obejrzeniu tego zwiastun opowiadanie jeszcze bardziej mnie zaciekawiło i czekam na next rozdział

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem czemu, ale mam taką słabość do Maliczka, że wolałabym, żeby się zmienił, a oni byli razem<3
    Swojego zdania co do opowiadania nie zmieniam:)
    Dalej uważam, że jest SUPERMEGAZAJEFAJOSKIE:**
    tamten zwiastun też był świetny:*
    ale teraz jeszcze bardziej się wciągłam:D
    :D
    Natala xx.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten poprzedni też mi się podobał. Ale ten też jest zajebisty :)
    Świetnie zrobione.
    Już sie nie mogę doczekać kolejnych rozdziałów ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. zwiastun jisjekdfskdkfj *-* świetny <3
    zdania nie zmieniłam i wciąga bardziej w to opowiadanie :)
    chce zeby Lou był razem z Bells <3

    OdpowiedzUsuń
  6. WoW *.*
    Aż mnie ciarki przeszły ^^
    Zajebiaszczy jest :3
    Story of my life - tez tego chce , oni do siebie pasują i sa tacy słodcy *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. NO więc nie wiem czy wiesz, ale jestem założycielką jednej z zwiastunowini, więc tak jakby się na tym znam. Pierw napisze miłe rzeczy co do wykonu. Jest uroczy. Strzelam, że nutkę śpiewa ktoś z 1D xd Podoba mi się i ma cudowne gify i wyciszyłaś muzykę na końcu (większość moich stażystek tego nie robi,a ty to zrobiłaś!), ale są właśnie o to minusy, które możesz popełnić, bo twoją codziennością nie jest robienie zwiastunów jak moją. Chodzi o minimini czcionke i o jednolitość barwy gifów. Radzę robić gify o tej samej kolorystyce, z przejściami i większą lub wyraźną czcionką. DOBRA ROBOTA < 33333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój zwiastun jest nieziemski *.* Masz talent ;D
    http://larry-story-of-my-life.blogspot.com/ Zapraszam do siebie, blog o Larrym ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. woooaaah !! *o*
    nie twierdzę, że poprzedni zwiastun był kiepski, ale ten na serio jest lepszy !
    *owacje na stojąco*
    xx

    OdpowiedzUsuń
  10. ZAJEBISTYYYYY !!!!
    Wooouu !!!
    jestem bardzo ciekawa następnych rozdziałów i coraz bardziej mi się podoba twój blog ... WGL całe twoje myślenie :* czekam na rozdział xxx

    OdpowiedzUsuń
  11. Hoho długo mnie tu nie było i patrzę. cóż za cudowny zwiastun tamten wcześniejszy również był świetny jak i ten ; )naodrobiłam zaległości co do rozdziałów i będę komentować systematycznie :)
    Zapraszam Cię również na swojego bloga twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna. :)
    pozdrawiam buziaczki xx

    OdpowiedzUsuń

~ Czytasz to skomentuj. Wystarczy zwykłe 'czytam'
~ Konstruktywna krytyka mile widziana.
~ Spam zostawiaj tylko w odpowiedniej zakładce.
Pod postami będzie usuwany.
~ Mam nadzieje, że jeszcze tu wpadniesz :*